Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

onsdag 22 oktober 2014

CDON -18,91%

 
 
CDON går ner med -18,91%. Vad ska jag säga :(. Hur besviken som helst. Antingen skall jag sitta kvar i båten eller sälja av allt. Jag bestämmer mig för att sitta kvar och gör stödköp på kursen 15,90. Så länge Kinnevik är storägare är jag på. Jag skall låta bli att göra fler stödköp på CDON, den här aktien har tyngt ner min portfölj väldigt väldigt mycket. Jag tycker ändå att några punkter talar för CDON. Se mina köp/sälj idag nedan.

 
 
 
 
 


5 kommentarer:

Johannes sa...

Jag har också lite CDON, jag vill bara bli av med bolaget, överlägset sämsta aktieaffär jag gjort hittils. Nu är min post dock värd så lite pengar att det är lika bra att vänta och se...

Anonym sa...

Sälj! Kommer bli helt totalt överkörda av Amazon och andra stora spelare.

Anonym sa...

Nyemission, då får man antigen satsa sig in i bolaget eller ta smällen. Inte konstigt att kursen rasar då. Ingår i spelets regler.

SparaKlokt sa...

Avvaktar på vad Kinnevik gör....

Kampen mot index sa...

Följa Kinnevik tror jag kan vara vettigt så länge de inte håller i detta bolag för länge. Fast de brukar veta vad de gör :)

Kampen mot index