Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

tisdag 12 november 2013

Lägenhetsförsäljning vinst 300 000 kr



Jag sålde min lägenhet i Solna för 2 300 000 kr. Hann bo där ungefär 1,5 år och kommer nu att flytta in i en 3:a ute i Fruängen. Det vart inte den lägenheten som jag skrev om i mitt förra inlägg utan jag bytte upp mig till våning 3. Priset på den ligger på 2 225 000 kr. Jag trivs mer på södra sidan av stan. Får se hur länge jag hinner bo där. Nu blir det lite ny budget då jag funderar på att ta så mycket lån som möjligt och placera de pengar jag har. Så länge jag slår boräntan så gör jag en bättre affär på att låna. Jag använder mig av Smartbudget för att se över mina intäkter och utgifter varje månad. Sedan finns det en schysst sida med bra spar- och lånekalkyler, Smartkalkyl. Den sidan brukar jag också använda mig av.


Inga kommentarer: