Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

måndag 12 november 2012

Bästa Kreditkortet



Genom mitt kreditkort har jag helt gratis fått 12 biobiljetter och 1 års prenumeration på privata affärer. Jag tycker att det är marknadens bästa kreditkort. Jag själv utnyttjar inte krediten som innebär massor med ränta och avgifter utan jag betalar mina räkningar i tid utan någon kredit. Jag får en 1 bonuspoäng för varje krona som jag handlar med kortet. För poängen köper jag sen biobiljetter. Innan så använde jag ett vanligt Visa kort som var kopplat till mitt personkonto. Så till kostnad av bara 195 kr per år så har jag fått massor med biobiljetter och 1 års prenumeration genom att bara använda ett annat kort. Jag tror tom att Supremecard gör en förlustaffär genom att ha mig som kund. Jag är inte helt säker, men tror det. Jag rekommenderar verkligen inte att ta krediter utan utnyttja bonusen som ni kan få och betala hela fakturan på en gång. De enda lån/krediter jag har är bostadslån och csn lån. Alla andra lån skall man inte ha. Att ta lån innebär att man gör en vara dyrare än vad det är. Spara hellre till varan/produkten. Kolla in kortet. www.supremecard.se .

10 kommentarer:

Anonym sa...

OKQ8 ger 1% cah tillbaka:)

Anonym sa...

Precis, OKQ8 är gratis (tack där sparade jag 195:-) och ger som sagt RIKTIGA pengar tillbaka på allt du handlar. Inga gratisprenumerationer på något du kanske inte är intresserad av utan RIKTIGA pengar direkt i handen.
OKQ8 är det överlägset bästa generella kortet på svenska marknaden.

I USA finns det andra erbjudanden som kan vara lönsamma om du läser allt det finstilta och inte fastnar i det finstilta, vi kan anta att dessa kort och erbjudanden kommer hit om några år. Men som sagt, de korten finns endast i USA just nu.

Anonym sa...

OKQ8 och Shell är bäst...

Frasse sa...

Absolut. Bensinbolagens kort är bäst. Shell o OKQ8.

Men detta var väl ett betalt inlägg antar jag.

SparaKlokt sa...

Hej på er,

Nu fick jag reda på att det finns ett bättre kort än det jag använder. Nämligen OKQ8 kortet. Jag har läst igenom villkoren för det kortet.

Frasse: Jag önskar att det var ett betalt inlägg :) och det är det inte. Jag använder Supremecard kortet själv och det är därför jag skrev om det. Jag ska i alla fall uppdatera sidan o lägga in OKQ8 kortet som det bästa kreditkortet.

Anonym sa...

Supremecard är klart bästa kreditkortet och bästa betalkortet som finns på marknaden.

Jan

SparaKlokt sa...

Hej Jan,

Jag kan bara instämma med dig. Jag har kollat upp det där med OKQ8 kortet. Den som har bil och tankar mycket bensin är det bättre att ha SupremeCard. Anledningen är för att OKQ8 kortet ger bara bonus till den som tankar på OKQ8. Med SupremeCard kan du välja bensinbolag och därmed billigare bensin.

Anonym sa...

Hej

Har ni kollat remember (more)? Bonus på alla inköp, reseförsäkringar och högre kredit. Kostar dock 295 kr/år. Kan det konkurrera?

SparaKlokt sa...

Hej,

Jag ska ta och kolla upp det.

Unknown sa...

UPPMÄRKSAMHET!

Detta är att informera dig om att PROSPER LÅN LLC erbjuder en säsong lån till människor som behöver ett lån; Vi erbjuder lån till låg ränta på 2,5% .PROSPER LÅN LLC är ackrediterat för att ge lån till lokala och internationella kunder. Vi har fått förmånen att möta dina finansiella behov. Problemet med dåliga krediter bör inte hindra dig från att få det lån du behöver. Vi ger ut lån som sträcker sig från € 100,000.00 till maximalt € 25,000.000.00 till individer och samarbeta organ i behov av ekonomiskt stöd.
Är du intresserad av att få ett lån? Ange följande information nedan;
Namn ..........
Lånebelopp behövs ............
Lån varaktighet ................
Syftet med lånet ..........

via vår e-post på (prosperloancreditllc@outlook.com).

tack.