Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

fredag 3 februari 2012

Lägenhetsköp




Hej,

Det har hänt en del sen jag skrev i bloggen bl a har jag köpt en nyproducerad lägenhet i Solna för 1 980 000. Den är på 2 rum och 73 kvadratmeter. Det är väl ett riktigt bra köp med ett pris på 27000 kr/kvadratmeter!

Jag tror att det är det i alla fall :). Jag bor här med min dotter som är 4 år. Hon är hos mig varannan vecka och vi trivs som bara den. Jag funderar redan nu på att reservera en nyproducerad 3:a i området, men är lite osäker på hur bostadspriserna kommer att utveckla sig. Jag tror starkt på området och sen så behöver jag en lägenhet med ett extra rum till min dotter.

Jag kommer skriva i bloggen angående detta och försöka att uppdatera varannan dag här. Kommer att skriva om min brors, min dotters och min egen porfölj som jag förvaltar. Funderar även på att gå igenom allt som har med min egen ekonomi att göra, försöka att hitta kostnader som jag kan minska eller bli av med helt. Skriva lite mer om vad man gör på fritiden mm. Hade en polare här hos mig idag, han drog nyss och jag kollar på kanal 5 nu. En film som heter Captivity. Nu vart jag sugen på en Coca Cola som fan, tur att man har en i kylen.....aja. Vi syns så länge, ska som sagt försöka att uppdatera lite oftare.

Inga kommentarer: